“To PLAY or Not to PLAY?”

to play

Кожен педагог рано чи пізно стикається з проблемою зацікавленості учнів у своєму предметі. Викладачі англійської мови в Києві не є виключенням. Як зробити так, щоб учням було цікаво навчатись? Що потрібно для того, аби студент після заняття англійської мови залишався задоволеним? Як подолати напруження під час процесу вивчення такої складної мови, як англійська? Відповідь проста: вчимося граючись!

Про навчальні можливості ігор відомо давно. Гра – це не тільки процес відпочинку та розваги, а й заняття, що потребує застосування емоційних і розумових сил. Працюючи викладачем вже тривалий час, я дійшла висновку, що гра – один з найкращих способів вивчення англійської мови. Найбільше мене приваблює  те, що мовна гра під силу як і слабким, так і сильним учням. Це саме те, що викликає інтерес не тільки у дітей та підлітків, а й у дорослих.  Атмосфера захопленості, відчуття радості після виконання поставленого завдання, безліч позитивних емоцій та посилення бажання учнів стати кращим у вивченні англійської мови – це те, що мотивує мене як викладача та дає можливість знайти підхід до кожного учня. Часто буває так, що сором’язливий учень у грі показує найкращі результати. І це очевидно, адже такий вид діяльності допомагає подолати «боязнь» говорити англійською та сприятливо впливає на результат навчання. Використання  рольових та ситуативних  ігор  дає можливість застосовувати мовний матеріал максимально наближено до реального спілкування.

Варто зазначити, що саме у ході рольової гри використовуються різноманітні граматичні структури, що є важкими для запам’ятовування, інтонація та великий обсяг лексичного матеріалу. Учні часто вдаються до побудови різних асоціацій, а такі ігри з кожним разом все більше і більше допомагають розширювати фантазію та світ асоціацій на заняттях англійської мови.

Викладачі Імідж Освіти знають, що мовні ігри допомагають згуртувати колектив та забезпечують дружню атмосферу на заняттях. Наприклад, одним з найбільш популярних методів першого знайомства є використання так званих «Icebreaker games», тобто ігор, під час яких в учнів є можливість дізнатись більше один про одного, на противагу простим банальним розповідям про себе.  

Незалежно від того, скільки Вам років, 10 чи 40, продовжуйте досягати своєї мети у вивченні англійської мови. Викладачі компанії Image Education перетворюють просте навчання в радісний, творчий та колективний процес.
Щасти Вам!

Автор - Дячкова Аліна, викладач курсів англійської Імідж Освіта.

Дивитися всі статті...

ВГОРУ